Pátek podle Dary

Čekáme celý týden na pátek, celý rok na léto, celý život na štěstí .... můžeme  ale začít přestat na cokoliv čekat a začít se cítít šťastně tady a teď.

Páteční pod-večer....zatímco se Porubské ulice, místní bary a restaurace začínají  plnit mimo jiné  nezadanými muži a ženami, kteří doufají, že dosáhnout svého cíle.. vztahu,nebo se jen chystají odreagovat z náročného týdne. Tak já ho trávím v pohodlí a teple domova a připravuji nás na zítřejší odjezd. Mám za sebou krásný týden a to hlavně proto, že jsem ho z větší časti prožila s mým malým sluníčkem.  Příští týden se pro mě stane čas tím největším  ‘nepřítelem‘.  Čeká mě nástup do práce a hned na to nástup do kurzu. Takže se tento týden snažím malému věnovat veškerý volný čas  a zítra spolu i také proto vyrážíme na  NAŠI ‘‘jízdu‘‘.  Kéž by ale trvala déle.  Měsíc-rok-dva,nebo i navždy ?:)  Ne každý si může dovolit takový  ‘luxus‘ a ze dne na den změnit !VŠECHNO!.  Vypnout  svůj život tady a někde, na druhé straně světa začít život nový.  Nemáte někdy chuť něco takového udělat?   Podle mě by si měl každý člověk najít čas a bez výčitek si užít volno a nic nedělaní,  podle vlastních představ, potřeby a  možností .  V mém životě je to podobné jako v hudbě, rychlá písnička střída pomalou.  Na rychlou jsem netancovala delší dobu a možná už si ani nepamatuju jak :))...touto větou jsem jen 'neobyčejně' chtěla naznačit, že se mě delší dobu ‘‘blázinec‘‘ typu : - vstávání za tmy-návraty za tmy-nedostatek spánku, netýkal.  Ne, že by mi vadilo být v tzv. ,, klidovém režimu'' , ale jak se říká nic se nemá přehánět a ten takzvaný ‘‘blázinec‘‘  mi už chyběl.  Ale dnes no-hu z- ply-nu ! Mějte krásný víkend  a já se vracím k balení :)

Autor: Dara Blatová | pátek 11.3.2016 16:32 | karma článku: 6,67 | přečteno: 211x
  • Další články autora

Dara Blatová

Příchod léta

20.5.2017 v 17:25 | Karma: 5,53

Dara Blatová

Malá dnešní úvaha

6.3.2017 v 17:18 | Karma: 16,47

Dara Blatová

Láska

4.3.2017 v 9:53 | Karma: 9,16

Dara Blatová

Je načase

24.2.2017 v 17:16 | Karma: 14,76