Všechno nové je ovlivněno tím starým...

Všechno co má přiít příjde v ten správný čas.Přirozeně a aktuálně. Život je jako premiéra a repríza už nikdy nebude :))

Zdravím,

Za námi je zase další týden a před námi zase další víkend :)). Říkám si, proč se některé věci tak vlečou a u některých zase naopak nevěřím,že už se staly : )). A  i když vím, že  další týden zase brzy začne, ty situace a emoce, které se staly se už nevrátí . Chci tím říct, že zítra bude vše zase jinak, než je dnes atd. Je mi někdy líto, že některé okamžiky,chvíle nejdou vrátit. Totiž já jsem taková, že mám obrovské sklony se na různé věci, lidi a i místa hrozně upínat. Než se mi narodil Ondrášek, docela hodně jsem  s našima a nebo přáteli cestovala.  Znáte to, vyčistit si hlavu, načerpat novou sílu, inspiraci a poznat nové lidi. Lhala bych, kdybych tvrdila, že mi všechno tohle nechybí.  Do života mi přišel syn a s tím povinnosti, nové omezení, časové limity a ne-možnost se jen tak sebrat a odjet pryč třeba na delší dobu. Samozřejmě, vím, všechno se dá vždycky nějak pořešit, vyřešit. A upřimně obdivuju ty statečné osoby, které odletí, nebo odjedou někam do jiné země i s dětmi na nějaký delší čas a dokonale všechno zorganizují a pak se vrátí krásně odpočatí, s novými zážitky a nenahraditelnými  získanými zkušenostmi.  Už nic nebude tak, jako to bylo dříve, ale bude zase něco nového a o tom to je.  To je život a musíme si v něm užívat každý nový okamžik a zážitek, protože jak jsem řekla, nic už se zpátky nevrátí a nikdy nebude už nic jako dříve…. amen :)). Do dnes si budu pamatovat jedno poledne , kdy ke mně přišel jistý pán a řekl mi o tomto blogu a pokud mě baví psaní a chci se mu opravdu  věnovat, je tohle ten správný začátek. Ani na okamžik jsem nezaváhala a registrovala se. Netušila jsem, jak a jestli to zvládnu, jestli se ‘chytnu‘ nicméně jsem věděla, že  budu psát o lásce, o vztazích,  sobě a o svých kamarádkách a o našich nekonečných někdy i potrhlých zkušenostech s muži. O vztazích a lásce se debatuje dlouhé hodiny a většinou se stejně dospěje k závěru, že pokud se jim nedokážeme někdy i zasmát, pravděpodobně se zblázníme :). Možná řadu čtenářů ten nedostatek romantiky, drsný humor  prazvláštní závislosti a víc než jasný rozdíl mezi muži a ženami  znepokojí, ale možná je to právě tím, že ty příběhy mají a budou mít společný jmenovatel a sice jakousi povšechnou pravdu. A asi budete i svědky zahájení nového úseku života, kdy najdu sama sebe a přitom možná najdu i toho pravého a nejen já, ale i mé kamarádky.  Koukám ,že nakonec zase tak nesentimentální nejsem… .Tak dnes jen tolik, mějte krásný víkend.. vy všichni!! A nepřestávejte lovit nové zážitky… my ty naše vyrážíme lovit hned zítra na venkov. Pozdravujeme!!! O & D
 

Autor: Dara Blatová | pátek 18.3.2016 19:24 | karma článku: 6,82 | přečteno: 230x
  • Další články autora

Dara Blatová

Příchod léta

20.5.2017 v 17:25 | Karma: 5,53

Dara Blatová

Malá dnešní úvaha

6.3.2017 v 17:18 | Karma: 16,47

Dara Blatová

Láska

4.3.2017 v 9:53 | Karma: 9,16

Dara Blatová

Je načase

24.2.2017 v 17:16 | Karma: 14,76

Dara Blatová

Když odejde mé srdce

13.2.2017 v 17:35 | Karma: 20,08

Dara Blatová

Kdo je vlastně Dara?

24.3.2016 v 19:09 | Karma: 13,59

Dara Blatová

Víkend na Moravici

20.3.2016 v 19:20 | Karma: 13,50

Dara Blatová

Porozchodové 'pravidla'

8.3.2016 v 21:01 | Karma: 9,71

Dara Blatová

Sobota podle Dary

5.3.2016 v 13:20 | Karma: 7,79

Dara Blatová

Odlišné povahové rysy člověka

3.3.2016 v 20:31 | Karma: 11,32

Dara Blatová

Chemický koktejl - zamilovanost

3.3.2016 v 16:37 | Karma: 9,41

Dara Blatová

Sex & Čokoláda

2.3.2016 v 15:26 | Karma: 14,13

Dara Blatová

Přemítání o čase

29.2.2016 v 21:22 | Karma: 7,70
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 547x
Dara

Seznam rubrik