Čtení je má nejčastější a oblíbená aktivita

V jedné moudré knize se píše,že negatívní kritika, pocit viny a strach způsobují víc problémů, než si myslíme a než cokoliv jiného

Zdravím vás,

Máte se? Já se mám velice pomale a to nejen dnes. Zmocnily se mě už před pár dny bacily a dopadlo to tak,že jsem skončila s antibiotiky v posteli. Musela jsem i svého syna předat na pár dní mým rodičům, aby se ode mě brouček nenakazil a upřímně není ani teď v mých fyzických schopnostech se o něj se 100% nasazením postarat. Nemoc mi způsobila i značné komplikace v mé docházce do kurzu, který navštěvuji,ale naštěstí jsem si tam našla dobrou parťačku, která je tak hodná a každý den mě informuje o aktuálních tématech , které probírají, takže můj volný řas trávím s hlavou ve skriptech a nebo u knihy. Mám spoustu moudrých knih , v kterých se hlavně píše na téma život- štěstí a láska a pokaždé když nějakou z nich čtu,tak mi pokaždé nějaká z těch pravd  a úvah  zůstane v paměti. Takových knih je opravdu  spousta  a upřímně většina z nich je na stejné brdo.  Ale na druhou stranu pročítat si je dokola a dokola si opakovat ty ‘pravdy‘, jen stále v jiných souvislostech  je podle mě mnohem lepší, než trávit čas listováním si bulvárem.  Nejvíce se usmívám, jak se u čtení těchto knih  tvářím, že vím o čem je řeč, ale nakonec  zjistím, že v praxi jsem najednou úplně mimo :)) . Žít podle nějakých smysluplných zásad se prostě zdá někdy velice těžké :) V některých knihách se  píše i  to, že všechny ‘‘choroby‘‘-  (neschopnost se zbavit následků negativních zkušeností, obviňování ostatních a ta neschopnost přijmout vlastní zodpovědnost za naše skutky a rozhodnutí a nakonec zaobírání se křivdami z minulosti)  pocházejí z neochoty odpouštět… někomu i  sobě samému, něčeho nebo někoho se vzdát a nebo nechat něco za sebou- začít znova a nebo nechat  někoho "odejít‘‘. Mě extrémně baví knihy o vztazích,o lásce…když se nad tím zamyslím….vlastně všechno souvisí s láskou.  Je zázračná, chci tím říct, že působí někdy až zázračným způsobem, takový zázračný lék na všechno. Když člověk dokáže milovat a to i sebe samého-  to je začátek všeho! Nemluvím o  namyšlenosti, domýšlivosti a ani ješitnosti .Takovou lásku na mysli nemám. Mám na myslí lásku spojenou s úctou a poznání a nalezení radosti ze sebe a ze života samotného! ,,Každý věřte tomu, čemu jen  chcete- nakonec je to jen Váš život‘‘ –no a touto neškodnou větou by jsem se s Vámi pro dnešek rozloučila:).  Krásnou středu a mnoho pozitivních myšlenek a rozhodnutí :)

Autor: Dara Blatová | středa 30.3.2016 13:36 | karma článku: 13,17 | přečteno: 259x
  • Další články autora

Dara Blatová

Příchod léta

20.5.2017 v 17:25 | Karma: 5,53

Dara Blatová

Malá dnešní úvaha

6.3.2017 v 17:18 | Karma: 16,47

Dara Blatová

Láska

4.3.2017 v 9:53 | Karma: 9,16

Dara Blatová

Je načase

24.2.2017 v 17:16 | Karma: 14,76