Když odejde mé srdce

Když vám nečekaně zemře blízká osoba,láska, polovička vás samotných  .. neztratíte ji najednou, ztrácíte ji postupně a dlouho. Čas je možná ten jediný lék...

Tenhle příspěvek je jeden z mých posledních příspěvků,který píšu z bytu,kde jsme žili s mým nejdražším.I když jsem se moc snažila tady po jeho smrti žít dál a překonat to,že už se tady Dominik nikdy neukáže....nezvládám to a skončila jsem v péči psychiatra a léků.Přesto,že to je nesmírně těžké,co se stalo..bojím se o naší dcerku a musím teď myšlenky obrátit na ni,je to jedniné,co mi po mé lásce zbylo,mám ho v ní...a princezna ještě roste ve mně a je tím pádem bohužel ve stejném ohrožení jako jsem aktuálně já:'(. Často jsem četla,že život si píšeme a diktujeme sami, ale můj život a to,čím jsem v něm musela projít mě přesvědčilo o tom,že to tak není!Protože já bych si ho takhle nikdy nenapsala! Je extrémně krutý a těžký a je podle mě až moc zadobře se smrtí a utrpením.Možná jsem až moc realistická,ale jaký jiný má vlastně člověk být, když se setkáte se smrtí?Ať už tváří v tvář, nebo vám jen smrt krutě vezme člověka,kterého z celého srdce milujete:'( Moc si vážím všech upřímných projevů citů ze strany mých blízkých i případně vás,co budete tento můj článek číst. Nik mi odešel a už se k nám nikdy nevrátí a NIKDY už nebude nic takové, jaké to bylo,když tady byl.Mám zlomené srdce a moc mi chybí.On byl a bude ten NEJLEPŠÍ Z NEJLEPŠÍCH¦ .Tak jako dřív měl tak teď už můj smutek nemá žádnou míru.Vím,že netrpím sama.Každý trpi jinak a pro každého z nás je ta bolest jiná. Nikdo na světě nemá nejmenší právo posuzovat jak jí mám nebo máme čelit,smiřovat se s ní a nebo se k ní vracet.Smiřování se se smrtí není o tom, kdo trpí víc a kdo dýl a nebo jak moc.Mě můj muž chybí jako NIKDY NIKDO předtím a i když zatím nevím jak, musím se naučit s tím pocitem dál žit.Vyloudit si úsměv na tváři při vzpomínkách na něj. Žít a být s ním stejně jako předtím..teď už ale jen v mé hlavě. Chtěla bych jen tímto vším říct, aby si každý vážil jak svého tak i života svých blízkých a užil si s nimi každý, každičký okamžik jak nejlíp může….nejsem totiž bohužel první ani poslední,které se může toto stát

Autor: Dara Blatová | pondělí 13.2.2017 17:35 | karma článku: 20,08 | přečteno: 628x
  • Další články autora

Dara Blatová

Příchod léta

20.5.2017 v 17:25 | Karma: 5,53

Dara Blatová

Malá dnešní úvaha

6.3.2017 v 17:18 | Karma: 16,47

Dara Blatová

Láska

4.3.2017 v 9:53 | Karma: 9,16

Dara Blatová

Je načase

24.2.2017 v 17:16 | Karma: 14,76

Dara Blatová

Kdo je vlastně Dara?

24.3.2016 v 19:09 | Karma: 13,59

Dara Blatová

Víkend na Moravici

20.3.2016 v 19:20 | Karma: 13,50

Dara Blatová

Porozchodové 'pravidla'

8.3.2016 v 21:01 | Karma: 9,71

Dara Blatová

Sobota podle Dary

5.3.2016 v 13:20 | Karma: 7,79

Dara Blatová

Odlišné povahové rysy člověka

3.3.2016 v 20:31 | Karma: 11,32

Dara Blatová

Chemický koktejl - zamilovanost

3.3.2016 v 16:37 | Karma: 9,41

Dara Blatová

Sex & Čokoláda

2.3.2016 v 15:26 | Karma: 14,13

Dara Blatová

Přemítání o čase

29.2.2016 v 21:22 | Karma: 7,70
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 547x
Dara

Seznam rubrik