Příchod léta

20. 05. 2017 17:25:57
Vždycky,když je takhle pod mrakem,dojde mi jak je skvělé vzbudit se s úsměvem a to jen proto,že svítí slunko.Taková zdánlivá maličkost,ale ten rozdíííl ve všech ohledech,který u nás sluníčko způsobí je masivni

Vždycky,když je takhle pod mrakem,dojde mi jak je skvělé vzbudit se s úsměvem a to jen proto,že svítí slunko.Taková zdánlivá maličkost,ale ten rozdíííl ve všech ohledech,který u nás sluníčko způsobí je masivni:).Člověk má AUTOMATICKY dobrou náladu,máte chuť se jen smát a to taky AUTOMATICKY.Všichni víme,že se říká,že slunce je lék. Možná né na všechno,ale na drtivou většinu jo.Všechno i chutná líp:))..já třeba vyloženě miluju,když si sednu na zahradě do trávy a pochutnávám si v přítomnosti sluníčka na čerstvých jahodách se šlehačkou a zmrzlinou
...už se brzy dočkám,neboť pomalu ale jistě létp přichází a nevím jak vy,ale já se vždycky s příchodem léta začínám o něco intenzivněji,kritičtěji a možná i trochu povrchně zabývat mým vzhledem:).Mému těhotenství bude brzy konec a já se můžu naplno pustit do cvičení a změny životosprávy:).Léto si to vyloženě žádá,neboť s ním přichází přirozeně i teploučko a s ním zase hrozba toho,že svět bude chtít vidět “VÍC”:)).Další příjemná souvislost s létem a tím příjemným nášupem energie,kdy den má furt 24 hodin,ale vám se zdá,že toho najednou stíháté mnohem víc,je i absence toho otravného ranního vstávaní,to mě totiž opravdu ničí a ještě horší je vstávání do tmy..to se mi chce vyloženě až brečet:)..fakt...do dneška jsem si na tohle nedokázala zvyknout.Znáte to,když večer uleháte do postele a v duchu si odpočítáváte kolik hodin spánku vám zbývá,do doby,než zazvoní ten tolik námi milovaný budíček...no ten nás sice ještě chtě nechtě bude pár týdnů prudit,ale když se k tomu probuzení přidají ty paprsky sluníčka,tak je to vstávání hned krásnější a milejší a ty motory se mi startuji rázem mnohem snadněji. A jak se říká: s dobrou náladou přichází i mnoho nových výzev a nápadů. Jak už jste si někteří všimli,píšu už tady nějakou dobu..něco málo přes rok svůj blog (měla jsem dočasnou pauzu,ale nastává pomalu můj COMEBACK :)) a před smrtí přítele jsem se pustila i do psaní mého tzv.: deníku,který se skládá z mnoha myšlenek,zážitků,poznatků,fotek a nezapomněla jsem ani na lidi,kteří bezvýhradně patřili a patří do mého života. Dále se plánuju opravdu aktivně věnovat mému tělu a s tím souvisí i změna životosprávy a změna životního stylu a to nejen moje,ale zaměřím se i na moje děti- na to se vyloženě těším:))).Dále nás čeká další stěhování-doufejme už poslední:D.. a je toho ještě víc ale všechno pěkně postupně. AKTUÁLNĚ je na hlavním programu: porodit to mé klíšťátko. Moje nasazení a mé plány jsou s příchodem léta jak se tak koukám fakt veliké,tak doufám,že mi ta euforka vydrží :)...to stejné přeju samozřejmě i vám.

Autor: Dara Blatová | sobota 20.5.2017 17:25 | karma článku: 5.12 | přečteno: 148x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Ostatní

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 22 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 13.94 | Přečteno: 255 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 18.23 | Přečteno: 436 | Diskuse

Olča Vodová

zdánlivě zadarmo

(svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...,svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...)

27.3.2024 v 21:18 | Karma článku: 5.12 | Přečteno: 109 | Diskuse

Karel Trčálek

Jak se pracovníci ve školství pomstili uličnímu výboru iFčil oslavujícímu Karlův úspěch

No, mám-li být upřímný, pomsta to byla hodně sladká. Však se taky hned ze všech stran slétly vosy a začaly si dávat do trumpety tak, že se div v té slaďounké šťávičce neutopily....

27.3.2024 v 10:51 | Karma článku: 31.13 | Přečteno: 592 | Diskuse
Počet článků 18 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 412

Dara

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...