Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

K97a49r89e48l 31B36o19h78á83č71e91k 1601397616134

Žádný muž se nebojí správného závazku :)

+2/0
7.3.2016 8:07
Foto

D22a55r21a 98M22i84c72h59a85l87c22o36v74á 6357439702111

Nikdo předem neví, jesti je správný. A věřte mi,nebo ne, Existují muži i ženy,kteří se vážného závazku bojí. Můj přístup je sice jiný, ale setkala jsem se i s takovým lidmi .

+1/0
7.3.2016 8:36
Foto

K31a71r15e46l 74B38o91h94á51č65e66k 1801817626104

Když je správný...muž to předem ví...a proto...žádný muž se nebojí správného závazku ;)

0/0
7.3.2016 8:42
Foto

D22a91r78a 95M23i19c93h66a34l88c14o59v18á 6107449532491

Ano je pravdou, že toto si myslí na začátku každého vztahu každý(skoro) :):). Je to ale hlavně o chemických reakcích v těle. Samozřejmě nemluvím o každém páru! Někteří se poznají a jsou spolu až do smrti. To mi dělá velkou radost V:-)

+1/0
7.3.2016 8:51
Foto

K10a89r38e66l 56B66o47h26á28č14e70k 1281167786134

Chemické reakce jsou zamilovanost...vztah je něco jiného :)

0/0
7.3.2016 8:52
Foto

D34a22r24a 81M56i47c57h91a36l15c80o56v70á 6787839932171

Pravda. Myslím si ale ,že 'každému' vztahu předcházela (počáteční) zamilovanost, kdy vše vidíte kladně a růžově - dokud nevyprchá. Tím nechci říct, že se pak lidé rozejdou, to určitě ne ;).Jen jak vztah s vaší drahou poličkou na samém začátku vidíte..

+1/0
7.3.2016 9:04
Foto

K22a26r79e91l 33B42o64h35á41č78e94k 1141337486284

Zamilovanost...ano, i ne :) Vztahy můžou být založeny na ledasčem :) A bez ohledu na zamilovanost to může být ten pravý, kdy se žádný muž závazku nezalekne ;)

+1/0
7.3.2016 9:08
Foto

D20a10r34a 94M84i61c96h12a51l96c12o61v75á 6197759472431

Ano, i bez oné zamilovanosti můžete poznat, že je to ten pravý či pravá :-)

+1/0
7.3.2016 9:10

A19n63t16o89n97í21n 11T78i58c56h24e68r62a 6866138653616

Bez toho, abych se vás chtěl dotknout, nebo říct, že je to váš případ: nelze vždycky říct, že se konkrétní muž bojí vztahu. Jsou ženy, se kterými by si dlouhodobý vztah nebo manželství dokázal představit a jsou zase jiné, se kterými by nešel dál, než ke krátkodobému nezávaznému potěšení.

0/0
7.3.2016 7:56
Foto

D46a69r53a 87M18i54c24h24a38l93c31o79v88á 6257649402601

Ano,budu se opakovat. Je mnoho různých druhů živočichů, mnohu různých typů lidí, Každý muž není stejný, ani každá žena není stejná. Já v tomto článku jen zaměřila svůj pohled k jednomu případu. Nikoli ke všem. Jak říkáte jsou takoví a takoví.

0/0
7.3.2016 8:04

I94g68o42r 37I21n88d33r26u36c14h 0

„Ženy očekávají lásku, oddanost a věrnost. Poslední věc, kterou chtějí je brát mužům svobodu!“

Existuje takové rčení: „Když se seznámíte s ženou, první, co udělá, bude, že se bude snažit zbavit vás všech dosavadních přátel.“

Je to samozřejmě velmi zobecňující, ale pár už jsem takových potkal :-)

„nebo že od doby, kdy jste spolu (ve vztahu) ,že máte komu vařit šálek kávy,nebo udělat snídani.“ - rozhodně by Vám prospělo se z těchto patriarchálních stereotypů vymanit. Nechte si tu kávu či snídani někdy udělat od muže :-)

„Přestanete se stýkat s jinými muži, přestože jste se s dotyčným nedomluvili na ,,výlučném vztahu‘‘.“ - tím chcete říci, že dokud se nedomluvíte na „výlučném vztahu“, máte techtle mechtle i s jinými muži? Asi jsem vážně už poněkud starý ;-D

„Je to těžké, ale zkuste být přímá a otevřená. Nemá smysl čekat až muži dojdou vaše narážky.“ - tohle je naopak moc dobrá rada. Tu podepisuji. A platí obecně, nejen ohledně vážnosti vztahu. Některé ženy totiž mají takovou fixní ideu, že „má-li je partner opravdu rád, vždy vycítí, jak jim je, co chtějí či potřebují“ - neboli že partner jest obdařen telepatickými schopnostmi. Není. Fakt ne. ;-D

+2/0
6.3.2016 22:19

V81i42o88l19a 97M95o23d72r16á 5934556109185

"Některé ženy totiž mají takovou fixní ideu, že „má-li je partner opravdu rád, vždy vycítí, jak jim je, co chtějí či potřebují“ - neboli že partner jest obdařen telepatickými schopnostmi."

Touto fixní ideou trpěl můj ex-přítel a současně kolega. Dováděl mě tím k šílenství. Třeba když mi zapomněl sdělit, že se posunul termín porady - prý měl pocit, že když to ví on, musím to já nějakým záhadným způsobem vycítit. ;-D;-D

Ještě horší byly takové polopravdy, které jsem si měla domyslet. Příklad: Přijedu po měsíci domů na tři dny. Předem mě ujistí, že bude v Praze. Přijedu, krátce se vidíme. Odpoledne mu volám - je ve vlaku de Vídně, kam odjíždí na týden. Ale nelhal mi, v době mého návratu opravdu byl v Praze. No není to na atentát?;-€

Dnes se tomu směju, ale přiznávám, že svého času mě to neskutečně vytáčelo. Takže vždy, když slyším o tom, jak muži milují přímé jednání, vzpomenu si na poradu, Vídeň a spoustu spoustu podobných historek.

+1/0
6.3.2016 22:39

I90g75o69r 26I78n98d68r41u58c38h 0

Ale to byl zjevně člověk, který žil ve svém vlastním světě

;-D

+1/0
6.3.2016 23:25
Foto

D11a91r43a 33M34i35c79h29a71l81c50o42v80á 6487849322831

:)) Ano, někteří muži přímí být nedokážou,tak samo jako i ženy. A naopak se najdou i muži, kteří doopravdy přímí být dokážou :) ,poznala jsem mnoho typů mužů a ještě jich určitě mnoho potkám a mezi nimi byli přímí, nepřímí, založeni pro vztah a naopak :).

0/0
7.3.2016 8:18
Foto

D75a52r57a 46M15i93c59h50a61l50c72o53v26á 6667729322141

Zdravím vás,opět musím podotknout, že se to týkalo jednoho typů žen a jednoho typu mužů, je mnooooooooooho odlišných žen i mužů. Některé ženy očekávají lásku,věrnost oddanost,některé naopak vůbec ne, některé zase,jak říkáte chtějí získat muže jen pro sebe a vzdálit ho od přátel a od jeho rodiny, To neuznávám a nedělám. Těchto žen se ale článek netýkal. Týkal se žen,které opravdu o vztah stoji,stojí o muže jako o partnera, ne o věc,kterou by chtěli vlastnit. Dále. S tou kávou to byl pouze PŘÍKLAD nic víc. I já si nechávám ráda od přítele uvařit kávu,nebo donést snídani do postele,ale také mu to někdy oplatím, tím,že mu tu kávu, nebo snídani udělám já. A s velkou radostí. Dále:Výlučný vztah : Ne,to jsem ti tím říct nechtěla, Já nejsem tento typ. Ať už mám vážný, nebo nezávazný vztah. Vždy mám ten jeden,toho jednoho muže. Pokud bych chtěla jiného muže, aktuální vztah ať už jakýkoliv,ukončím. A na závěr děkuji Vám za kompliment.A ano tohle je častá a velká chyba žen. Mějte se krásně a děkuji za Váš pohled a názor.

0/0
7.3.2016 8:15

I87g27o63r 71I88n47d36r73u82c27h 0

Víte, Váš problém je, že píšete o věcech, o kterých toho mnoho nevíte.

„Mozek samců všech druhů, včetně lidí není naprogramován k monogamii.“ Nepravda. Existují živočišné druhy, které jsou převážně monogamní. Je jich málo, ale existují. Současně je třeba říci, že v živočišné říši jsou zpravidla vysoce promiskuitní i samice. Třeba kočky. Ty jsou dokonce schopny tzv. superfekundace a superfetace. To znamená, že kočka může mít k oplodnění současně více vajíček, přičemž každé z nich může být oplodněno jiným samcem. Superfetace pak je, že může dojít k oplodnění vajíčka i za situace, že kočka již v děloze má rozvíjející se embryo. Takže není nic neobvyklého, že koťata z jednoho vrhu mají různé otce.

„Tehdy bylo mužů nedostatek,neboť umírali při lovu,boji, takže bylo naprosto logické, že muži následně přijali vdovy zesnulých do svého harému.“ - to je opět velmi zjednodušené. Ve skutečnosti byla polygamie tohoto typu vlastní jen některým kulturám. V jiných kulturách existovaly rody či klany, takže k polygamii nebyl důvod, protože rod nebo klan se o svého člena vždy postaral. Vedle toho jsou zdokumentovány i případy polyandrie.

„Nezapomeňte,že muži od počátku dějin lovili zvěř a bojovali s nepřáteli, nesnažili se ani jedno pochopit a nebo se do nich vcítit.“ - a co třeba umělci? Filosofové?

„Často skrývají a potlačují city, které je pojí s milovanou ženou, ale dokážou to u sledování svého oblíbeného sportovního týmu.“ - za prvé se zde dopouštíte hrubého stereotypu, že všichni muži rádi sledují sport a mají svůj tým. Ale je možná, že vycházíte z vlastní zkušenosti a právě tito muži Vám imponují. Jinak to skrývání či potlačování emocí souvisí spíš částečně s psychologickým založením, částečně s výchovou, s pohlavím ani ne.

Rada pro ženy : Muže nikdy nenapadne,že by mě přemýšlet o trvalejším vztahu. - je mi líto, že máte tyto negativní zkušenosti. Já mám i opačné, kdy já chtěl trvalý vztah a odpověď zněla: „Mám tě ráda, ale vázat se ještě nechci.“

+4/0
6.3.2016 22:14
Foto

D67a58r93a 31M40i56c24h91a87l11c91o94v96á 6837819712831

Dobrý den, předem chci upozornit,že mnoho věcí o kterých píšu jsem si jen tak nevymyslela u kávičky, ale dočetla jsem se o nich z mnoha různých knih z různého období. Ohledně živočíšných druhů máte pravdu. Je mnoho druhů, mnoho přístupu k monogamii či naopak. Kdybych měla rozepsat každý druh, nebyl by to článek, ale kniha, Asi bych měla před každého muže či ženu,či samce, samici dopsat (některý,některá). Nehážu všechny do stejného pytle. Budu se opakovat,kdžy zdůrazním,že jsem si vědoma,že je mnoho různých druhů, typů člověka, přístupu k monogamii atd atd atd. Já se zaměřila na lidi,kteří se parnterského vztahu bojí a ti opravdu,ale opravdu existují. Ať už kvůli tomu,že se v minulém vztahu zklamali, či z jiného důvodu- toto souvisí i s vašim dalším názorem na kultůry, také, je jich mnoho a nemohu se rozepisovat o každé kultůře zvlášť a o každém postoji muže či ženy zvlášť.Co se týče mužů a sledování sportovních kanalů, nebyla to urážka, nebo hrubý stereotyp. Muži rádi sledují sport, o tom žádná. Byl to pouze příklad a nebyl míněn,že by to bylo špatně,že fandí týmu,nebo sledují rádi hokej,nebo fotbal.. Je jim to vlastní (některým tedy)! Tak jako ženám třeba moda, šperky atd, Pro co se také dokážou 'nadchnout'. A na závěr, tato věta byla mířena na ženy,které by vážný vztah chtěli,ale tentokrát muž naopak ne. Samozřejmě jsme si vědoma,že existují i ptakév případy, kdy muž by se chtěl vázat, ale žena naopak ne. Ale o tomto případu článek nebyl. :). Mějte se krásně.

0/0
7.3.2016 8:31

P16a75v54e24l 76D19y76t60r67y67c21h 9868155311712

Zločinec chce peníze nebo život, žena oboje.;-D

0/0
6.3.2016 22:09

V32i75o90l91a 67M29o41d96r11á 5734846319225

V něčem máte pravdu, ale na můj vkus příliš zjednodušujete. Ne každého muže děsí závazky, ne každá žena chce svatbu a dítě. A neřekla bych, že jde jen o nějaké statistické odchylky. Nakonec - nedávno tu byl článek, že s rodinou počítá 80% mužů a 70% žen.

Chápu ale, že článek asi směřoval trochu jinam, že jste se spíše snažila popsat určitý způsob vnímání.

+2/0
6.3.2016 21:54
Foto

D91a29r79a 88M26i62c29h97a37l13c90o48v26á 6707729872131

Ano,přesně tak :).nepsala jsem o každém muži a každé ženě. Jen o těchto případech,kteří závazek nechtěji,vyhýbají se mu, nebo se ho bojí. :)

0/0
6.3.2016 22:02

V15i82o78l29a 72M30o91d89r13á 5634746779525

S tím mám zkušenost.

A myslím, že u řady mužů neplatí, že by jim to "nedocvaklo". Naopak, schválně kličkují, využívají situace, kdy není zcela jasno a oni můžou kdykoli couvnout. Když na ně půjdete přímo, neřeknou A či B, ale budou se vykrucovat tak, aby Vás úplně neodehnali, ale aby je to k ničemu nezavazovalo. Aby zkrátka mohli kdykoli říct: "Ale vždyť já to tak vůbec nemyslel".

Tohle není muž, který by byl "pomalejší". To je muž, který o Vás nijak zvlášť nestojí, ale holt nikdo lepší není momentálně po ruce. Takže - rychle pryč od něj, nemá to cenu.

Samozřejmě stejně se může chovat i žena.

+2/0
6.3.2016 22:15
Foto

D49a91r86a 64M67i47c87h31a69l51c12o73v93á 6727109532501

Ano,souhlasím, Jak říkám máme mnoho typů mužů, A pokud bych poznala muže s kterým bych si dokázala představit společnou budoucnost, ale on ne, neztrácela bych s ním čas, život je na to příliš krátký :):)

0/0
7.3.2016 8:43

V58ě68r18a 97K68a11b51í92č29k98o86v98á 7234986540297

Asi jsem ze staré školy.Pokud se mnou muž spí a zůstává přes noc,chodí se mnou do kina a na večeře,představí mě svým přátelům,tak snad je se mnou ve vztahu a není potřeba se ho na to ptát,proboha.Nepředpokládam,že to samé dělá ještě s další ženou a pokud ano,tak to holt není muž pro mě.Na to je můj čas příliš drahý.Nesváděla bych to na to,že se muži bojí závazků-spíš dotyčnou nemilují a čekají na něco lepšího.

+1/0
6.3.2016 20:51
Foto

D84a62r98a 60M61i12c35h10a80l44c41o76v54á 6787569912461

To nemusíte být ze staré školy. Rozumím co myslíte. Ale musím podotknout,že v mém článku šlo muže (ženy), kteří se závazků bojí. A takoví existují! Ať už mi věříte. či ne, nebo máte opačný názor, pořád je to váš názor. Já vám ho nebudu vyvracet. Máte pravdu,že jsou i ti kteří dotyčnou/čného nemilují a jen 'zabíjejí' s dotyčnou/čným čas,než najdou toho pravého/ou a jen si do té doby ''užíváji''. To je ale zase jiný případ. Je nespočet různých případů a druhů vztahů (které nabízí dnešní doba). A já se zaměřila dnes na tento druh. Děkuju za názor.

0/0
6.3.2016 21:41

BLOGER ROKU 2016

Petice

Hlasujte, kdo má být blogerem roku, a vyhrajte!



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.