Dara Blatová

Odlišné povahové rysy člověka

3. 03. 2016 20:31:08
Je to o postoji. O tom, jak to kdo má poskládané v hlavě. To je jedna z odlišností a rozdíl v celkovém výsledku

Právě před chvíli ode mě odešla má kamarádka, která mě na chvíli navštívila, aby se semnou podělila o své dnes nepříliš příjemné zážitky a ty mě přivedly k následujícím úvahám. Původně jsem chtěla vložit další článek až zítra, ale nedalo mi to se s vámi o ně nepodělit :)) Každý den se každý z nás určitě setká s lidmi, kteří máji velkou ale vámi nepochopitelnou potřebu komentovat vaše způsoby, váš život, váš vzhled, vaše názory, oblečení, vztah ...to mi nikdy nepřestane vrtat hlavou, ta lidská potřeba ponižovat a nerespektovat . Mám na mysli hlavně lidi, kteří se na první pohled ,,liší‘‘ od ostatních (extravagance, národnost, postavení a nebo osoby, které se narodili s láskou ke stejnému pohlaví). Asi největší problém je v tom, že někteří mají tu nepochopitelnou potřebu druhého soudit, kritizovat, montovat se mu do života a být náhlým odborníkem na to s kým by měl onen člověk žít a s kým ne a koho milovat,koho ne a dokonce mu vybírat přátelé. Já říkám jediné ,,Jediný BŮH nás všechny, bez rozdílu, může soudit‘‘ s podobným textem přišel i Majk Spirit v jedné ze svých písní a já tu píseň zbožňuju a na to, aby někdo pochopil tuto větu,tuto skutečnost, tak nemusí být žádný náboženský fanatik. Taky nechodím každý den do kostela a ani se každý den nemodlím a neřídím se desaterem přikázání, ale jsou určité věci ke kterým se chovám s respektem. Mám mezi přátelí osoby, kteří se nějakým způsobem liší. Například mám kamarádku, která žije s přítelkyní, seznámily se v rehabilitačním ústavu, kde jsem já i kamarádka pracovala a její současná přítelkyně byla tehdy naší pacientkou. A já je obdivuju, já je miluju J, ty dvě se už roky milují, respektují a mohou být pro mnohé i ‚heterosexuální páry‘ inspirací. Tím nemyslím sexualitou, ale vnímáním sebe samých a vzájemného respektu a lásky. Můžete tento článek brát jak chcete, :) –jako reklamu, úplnou hloupost, pokus o soucítění, je to čistě na vás...mě úplně postačí, když se to obejde bez negácií, vulgarizmů a zlé energie ,Žijme v míru, nemějme nervy a mějme se rádi:).....”

Autor: Dara Blatová | karma: 11.32 | přečteno: 826 ×
Poslední články autora