Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Změna má příjít

Rozhodnutí něco změnit je stav, kdy na ničem jiném nezáleží :). Jestliže nepřijde rozhodnutí být tou změnou, pak se motáme jen dokola v kruzích a pohlcení vnějším světem

Zdravím vás, po dlouhé době.

Tento článek bude taky tak trochu osobní, popisuje náš aktuální stav .

Ani vám se dnes tak nechtělo z postele, jako mě? Ale jako každý den jsem se musela vykopat. Nejprve s Ondráškem do školky a pak do práce...klasika. Pokaždé když začíná nový týden, snažím se si do něj vzít energii z předešlého víkendu a tenhle byl opravdu neobyčejný, byl poskládaný ze zásadních  momentů.  V mém minulem článku jsem psala o tom, že asi každý z nás si přeje jednou odjet a začít nový život jinde.. A pro nás s Ondráškem se tento můj-náš sen stává pomalu skutečností. Brzy opouštíme Ostravu a začínáme nový život v hlavním městě Praze a k nám se k naší největší radostí připojila i má nejlepší kamarádka Martina.  Co víc bych si mohla přát :))?!! Našly jsme si hezký,útulný byt, našla jsem tam i synovi pěknou základní školu, jako prvňáčkovi a domluvila jsem si i pár pohovorů. Řeknu vám, není to jednoduché takové rozhodnutí, opustit všechno tady, rodinu, přátelé, město ve kterém jsem žila od svého narození a které tak dobře znám. Praha samozřejmě není 'konec světa', ale  přece jen dál to je. Včera večer jsem nad všemi těmi, které 'opustím' přemýšlela  a s tím mě přepadly i vzpomínky na lidi, kteří  'opustili' mě. Nenapadá někdy i vás,co dělá  člověk,nebo lidi o kterých jste si mysleli,že budou ve vašem životě ''napořád''?.  Jak říkám, mě to přepadlo včera, ale nakonec jsem to stejně uzavřela mou běžnou frází, kterou používám často a která mi pomáhá se s lecčím vyrovnat snáz:  ,,,život jde dál'' . Zaměřila jsem své myšlenky na lidi, kteří jsou tady a  teď  a kteří jsou po mém boku už léta- takové moje  ‘stálice‘ :).  Ale přesto k nikomu, kdo se mi i  třeba jen na chvíli dostal do života, ať už dobrý nebo ne, tak k žádnému z nich necítím zášť, výčitky a ani nic podobného. Přišly do mého života, aby mi něco odevzdali a poté zase z mého života vystoupili, splnili svou úlohu, bez které by můj život třeba neprobíhal jako probíhá  a hlavně uvolnili místo dalším.-novým. Každý z nás by se měl věnovat lidem a věcem , které jsou tady a teď  a které nás svým způsobem obohacují :). Následující 3 měsíce pro nás budou ve znamení balení, vyřizování a spoustou, spoustou cestování :), A to až do července, měsíce, který se pro nás stane měsícem, kdy definitivně vyměním klíče od tohoto bytu v Ostravě  - za klíče od našeho nového bytu v Praze! Končí naše 5letá etapa. Neprožívám to tak proto, že bych se nikdy nestěhovala.. to vůůůůbec..(možná tak celkem 5x), ale poprvé, kdy se stěhujeme s Ondráškem úplně do jiného města a s kamarádkou. Celý náš svět se postupně přesouvá na novou adresu :).  Sedím na gauči a přehrabuju se ve starých fotkách, dopisech, kazetách( ty mě dovedly až k úsměvu, při představě,že Ondrášek vlastně už ani netuší ,k čemu se používaly:))). Já jsem šťastná za každou  sebemenší vzpomínku, zážitek nebo  zkušenost. I za všechny zklamání a momenty, kdy  jsem byla doslova na kolenách a ptala jsem se sama sebe a boha  “proč?” a nikdy jsem  se nedočkala odpovědi. Toto mě nakoplo si začít plnit sny. Možná ani není v našich možnostech dozvědět se všechno . Nemáme ani dost času na to,abychom všechno zjistili, ale člověk by nikdy neměl přestat snít a jít si za svými sny. Čím víc totiž snů člověk má a dělá něco(cokoli) pro jejich uskutečnění, tím větší je pravděpodobnost, že se mu to podaří :)

PS: A o tomhle se mi fakt ani nesnilo:)….¦

PS2: Jedno vím, chci lovit zážitky :)  a to by měl každý z nás, vždyť žijeme opravdu jen jednou

 

Autor: Dara Blatová | úterý 15.3.2016 10:14 | karma článku: 6,87 | přečteno: 372x
  • Další články autora

Dara Blatová

Příchod léta

Vždycky,když je takhle pod mrakem,dojde mi jak je skvělé vzbudit se s úsměvem a to jen proto,že svítí slunko.Taková zdánlivá maličkost,ale ten rozdíííl ve všech ohledech,který u nás sluníčko způsobí je masivni

20.5.2017 v 17:25 | Karma: 5,53 | Přečteno: 148x | Diskuse| Ostatní

Dara Blatová

Malá dnešní úvaha

Jsou věci a situace o ktere se chci na svém blogu s vámi podělit,ale existují i ty, s kterými ne a já si cením vašeho času,který věnujete mému blogu,mým úvahám.Tak pro dnešek jen taková malá:)

6.3.2017 v 17:18 | Karma: 16,47 | Přečteno: 213x | Diskuse| Osobní

Dara Blatová

Láska

Láska je všude tam,kde ji my sami pustíme.Každému z nás se občas stane, že v lásce nebo i v boji s životem prohraje. Nikdy nemůžeme mít všechno co chceme,nebo po čem toužíme,ale nepokusit se o opak je ta největší chyba..

4.3.2017 v 9:53 | Karma: 9,16 | Přečteno: 192x | Diskuse| Osobní

Dara Blatová

Z některých věcí vás může j*****t ,ale nic s tím neuděláte

Přežití v tomhle světě, kde dobro žije hned vedle zla a to stejně jako váš soused v domě (taky ho nepřestěhujete) ...

24.2.2017 v 18:55 | Karma: 19,42 | Přečteno: 769x | Diskuse| Osobní

Dara Blatová

Je načase

Chce to čas,sílu a starat se nejen o svou duši,ale i o své tělo,dělat všechno,co vám dělá radost,být s těmi,které máte rádi,povídat si o tom,plakat,dokud musíte.ULEVÍ SE a vy pomalu začnete nabírat zpátky tu svou životní energii

24.2.2017 v 17:16 | Karma: 14,76 | Přečteno: 342x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Mohly by hlídat tisíce dětí. Většině z dětských skupin ale stát nedá peníze

26. dubna 2024

Premium Míst pro děti ve školkách je zoufalý nedostatek. Státu se pro letošek přihlásilo 180 lidí z...

Izraelský ministr Ben Gvir měl nehodu, auto po nárazu skončilo na střeše

26. dubna 2024  19:04

Izraelský ministr národní bezpečnosti Itamar Ben Gvir měl autonehodu ve městě Ramla ve středu země....

EU se od zemí jako Česko naučila hodně o Kremlu i Putinovi, řekla Leyenová

26. dubna 2024  18:09,  aktualizováno  18:29

Díky hořkým zkušenostem, které mají země ze středu a východu Evropy se Sovětským svazem, se...

Zkusil unést hocha ze školky, vydával se za jeho matku. Mladík dostal rok vězení

26. dubna 2024  18:16

Nejprve telefonicky a poté i osobně se čtyřiadvacetiletý muž snažil vynutit si vydání chlapce z...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 547x
Dara

Seznam rubrik