Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Žádný muž se nebojí správného závazku :)

2 0
možnosti
Foto

Nikdo předem neví, jesti je správný. A věřte mi,nebo ne, Existují muži i ženy,kteří se vážného závazku bojí. Můj přístup je sice jiný, ale setkala jsem se i s takovým lidmi .

1 0
možnosti
AT

Bez toho, abych se vás chtěl dotknout, nebo říct, že je to váš případ: nelze vždycky říct, že se konkrétní muž bojí vztahu. Jsou ženy, se kterými by si dlouhodobý vztah nebo manželství dokázal představit a jsou zase jiné, se kterými by nešel dál, než ke krátkodobému nezávaznému potěšení.

0 0
možnosti
Foto

Ano,budu se opakovat. Je mnoho různých druhů živočichů, mnohu různých typů lidí, Každý muž není stejný, ani každá žena není stejná. Já v tomto článku jen zaměřila svůj pohled k jednomu případu. Nikoli ke všem. Jak říkáte jsou takoví a takoví.

0 0
možnosti
II

„Ženy očekávají lásku, oddanost a věrnost. Poslední věc, kterou chtějí je brát mužům svobodu!“

Existuje takové rčení: „Když se seznámíte s ženou, první, co udělá, bude, že se bude snažit zbavit vás všech dosavadních přátel.“

Je to samozřejmě velmi zobecňující, ale pár už jsem takových potkal :-)

„nebo že od doby, kdy jste spolu (ve vztahu) ,že máte komu vařit šálek kávy,nebo udělat snídani.“ - rozhodně by Vám prospělo se z těchto patriarchálních stereotypů vymanit. Nechte si tu kávu či snídani někdy udělat od muže :-)

„Přestanete se stýkat s jinými muži, přestože jste se s dotyčným nedomluvili na ,,výlučném vztahu‘‘.“ - tím chcete říci, že dokud se nedomluvíte na „výlučném vztahu“, máte techtle mechtle i s jinými muži? Asi jsem vážně už poněkud starý ;-D

„Je to těžké, ale zkuste být přímá a otevřená. Nemá smysl čekat až muži dojdou vaše narážky.“ - tohle je naopak moc dobrá rada. Tu podepisuji. A platí obecně, nejen ohledně vážnosti vztahu. Některé ženy totiž mají takovou fixní ideu, že „má-li je partner opravdu rád, vždy vycítí, jak jim je, co chtějí či potřebují“ - neboli že partner jest obdařen telepatickými schopnostmi. Není. Fakt ne. ;-D

2 0
možnosti
VM

"Některé ženy totiž mají takovou fixní ideu, že „má-li je partner opravdu rád, vždy vycítí, jak jim je, co chtějí či potřebují“ - neboli že partner jest obdařen telepatickými schopnostmi."

Touto fixní ideou trpěl můj ex-přítel a současně kolega. Dováděl mě tím k šílenství. Třeba když mi zapomněl sdělit, že se posunul termín porady - prý měl pocit, že když to ví on, musím to já nějakým záhadným způsobem vycítit. ;-D;-D

Ještě horší byly takové polopravdy, které jsem si měla domyslet. Příklad: Přijedu po měsíci domů na tři dny. Předem mě ujistí, že bude v Praze. Přijedu, krátce se vidíme. Odpoledne mu volám - je ve vlaku de Vídně, kam odjíždí na týden. Ale nelhal mi, v době mého návratu opravdu byl v Praze. No není to na atentát?;-€

Dnes se tomu směju, ale přiznávám, že svého času mě to neskutečně vytáčelo. Takže vždy, když slyším o tom, jak muži milují přímé jednání, vzpomenu si na poradu, Vídeň a spoustu spoustu podobných historek.

1 0
možnosti
II

Víte, Váš problém je, že píšete o věcech, o kterých toho mnoho nevíte.

„Mozek samců všech druhů, včetně lidí není naprogramován k monogamii.“ Nepravda. Existují živočišné druhy, které jsou převážně monogamní. Je jich málo, ale existují. Současně je třeba říci, že v živočišné říši jsou zpravidla vysoce promiskuitní i samice. Třeba kočky. Ty jsou dokonce schopny tzv. superfekundace a superfetace. To znamená, že kočka může mít k oplodnění současně více vajíček, přičemž každé z nich může být oplodněno jiným samcem. Superfetace pak je, že může dojít k oplodnění vajíčka i za situace, že kočka již v děloze má rozvíjející se embryo. Takže není nic neobvyklého, že koťata z jednoho vrhu mají různé otce.

„Tehdy bylo mužů nedostatek,neboť umírali při lovu,boji, takže bylo naprosto logické, že muži následně přijali vdovy zesnulých do svého harému.“ - to je opět velmi zjednodušené. Ve skutečnosti byla polygamie tohoto typu vlastní jen některým kulturám. V jiných kulturách existovaly rody či klany, takže k polygamii nebyl důvod, protože rod nebo klan se o svého člena vždy postaral. Vedle toho jsou zdokumentovány i případy polyandrie.

„Nezapomeňte,že muži od počátku dějin lovili zvěř a bojovali s nepřáteli, nesnažili se ani jedno pochopit a nebo se do nich vcítit.“ - a co třeba umělci? Filosofové?

„Často skrývají a potlačují city, které je pojí s milovanou ženou, ale dokážou to u sledování svého oblíbeného sportovního týmu.“ - za prvé se zde dopouštíte hrubého stereotypu, že všichni muži rádi sledují sport a mají svůj tým. Ale je možná, že vycházíte z vlastní zkušenosti a právě tito muži Vám imponují. Jinak to skrývání či potlačování emocí souvisí spíš částečně s psychologickým založením, částečně s výchovou, s pohlavím ani ne.

Rada pro ženy : Muže nikdy nenapadne,že by mě přemýšlet o trvalejším vztahu. - je mi líto, že máte tyto negativní zkušenosti. Já mám i opačné, kdy já chtěl trvalý vztah a odpověď zněla: „Mám tě ráda, ale vázat se ještě nechci.“

4 0
možnosti
Foto

Dobrý den, předem chci upozornit,že mnoho věcí o kterých píšu jsem si jen tak nevymyslela u kávičky, ale dočetla jsem se o nich z mnoha různých knih z různého období. Ohledně živočíšných druhů máte pravdu. Je mnoho druhů, mnoho přístupu k monogamii či naopak. Kdybych měla rozepsat každý druh, nebyl by to článek, ale kniha, Asi bych měla před každého muže či ženu,či samce, samici dopsat (některý,některá). Nehážu všechny do stejného pytle. Budu se opakovat,kdžy zdůrazním,že jsem si vědoma,že je mnoho různých druhů, typů člověka, přístupu k monogamii atd atd atd. Já se zaměřila na lidi,kteří se parnterského vztahu bojí a ti opravdu,ale opravdu existují. Ať už kvůli tomu,že se v minulém vztahu zklamali, či z jiného důvodu- toto souvisí i s vašim dalším názorem na kultůry, také, je jich mnoho a nemohu se rozepisovat o každé kultůře zvlášť a o každém postoji muže či ženy zvlášť.Co se týče mužů a sledování sportovních kanalů, nebyla to urážka, nebo hrubý stereotyp. Muži rádi sledují sport, o tom žádná. Byl to pouze příklad a nebyl míněn,že by to bylo špatně,že fandí týmu,nebo sledují rádi hokej,nebo fotbal.. Je jim to vlastní (některým tedy)! Tak jako ženám třeba moda, šperky atd, Pro co se také dokážou 'nadchnout'. A na závěr, tato věta byla mířena na ženy,které by vážný vztah chtěli,ale tentokrát muž naopak ne. Samozřejmě jsme si vědoma,že existují i ptakév případy, kdy muž by se chtěl vázat, ale žena naopak ne. Ale o tomto případu článek nebyl. :). Mějte se krásně.

0 0
možnosti
PD

Zločinec chce peníze nebo život, žena oboje.;-D

0 0
možnosti
VM

V něčem máte pravdu, ale na můj vkus příliš zjednodušujete. Ne každého muže děsí závazky, ne každá žena chce svatbu a dítě. A neřekla bych, že jde jen o nějaké statistické odchylky. Nakonec - nedávno tu byl článek, že s rodinou počítá 80% mužů a 70% žen.

Chápu ale, že článek asi směřoval trochu jinam, že jste se spíše snažila popsat určitý způsob vnímání.

2 0
možnosti
Foto

Ano,přesně tak :).nepsala jsem o každém muži a každé ženě. Jen o těchto případech,kteří závazek nechtěji,vyhýbají se mu, nebo se ho bojí. :)

0 0
možnosti
VK

Asi jsem ze staré školy.Pokud se mnou muž spí a zůstává přes noc,chodí se mnou do kina a na večeře,představí mě svým přátelům,tak snad je se mnou ve vztahu a není potřeba se ho na to ptát,proboha.Nepředpokládam,že to samé dělá ještě s další ženou a pokud ano,tak to holt není muž pro mě.Na to je můj čas příliš drahý.Nesváděla bych to na to,že se muži bojí závazků-spíš dotyčnou nemilují a čekají na něco lepšího.

1 0
možnosti
Foto

To nemusíte být ze staré školy. Rozumím co myslíte. Ale musím podotknout,že v mém článku šlo muže (ženy), kteří se závazků bojí. A takoví existují! Ať už mi věříte. či ne, nebo máte opačný názor, pořád je to váš názor. Já vám ho nebudu vyvracet. Máte pravdu,že jsou i ti kteří dotyčnou/čného nemilují a jen 'zabíjejí' s dotyčnou/čným čas,než najdou toho pravého/ou a jen si do té doby ''užíváji''. To je ale zase jiný případ. Je nespočet různých případů a druhů vztahů (které nabízí dnešní doba). A já se zaměřila dnes na tento druh. Děkuju za názor.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS